Babysång!

Snart bär de av till babysången, missade ju förra veckan pga min förkylning men nu så! Fick Nellsingen att somna kl 12 iaf s hon hinner få lite sömn innan, annars hade de nog inte slutat så glatt. Efteråt ska vi skjutsa systeryster till frissan!
Annars så ser de ut som FAN här hemma, hårstrån överallt och jag spyr snart på mitt hår. Golvet är full, Nellys kläder, mina kläder, sängen.uuhäh jag hatar hår. Och tvätthögen bara växer och växer,för att hålla den i skick lär man ju nästan tvätta varje dag nu för tiden.Nä ska in och försöka få liv i snuttan!

Kommentarer
Postat av: Lina

naw ;* så söt hon är! det gjorde du bra emelie!

2009-03-12 @ 18:04:15
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Mam

Hon blir då bara sötare o sötare för varje dag.Den lilla glädje spridaren<3<3<3

2009-03-12 @ 20:29:56
Postat av: Victoria

Aww så söt hon är! Jättefina ögon!

2009-03-13 @ 08:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0