Nelly tog sina första steg idag!

tjollahopptjollahej!
Idag har vi inte gjort nå speciellt förutom att spenderat några timmar i Kryllan, like always!
Åkte hem på em för lite vila oh begav oss sedan dit igen. Morfar och mormor skulle va lite barnvakt medans jag åkte och handlade lite till kvällen. När ja kom tillbaka efter handlingen berättade dom att snuttis har tagit sina 2 första steg! Fatta, hon går snart, åh va stor hon har blivit!Min lilla smula, mammas lilla nyponros!Det är en sån lycka som sköljer genom kroppen när hon gör sånna framsteg. dessutom har 7 tanden kikat upp,nu har hon 3  i underkäken, nu är hon livsfarlig och bits.Vet inte vad som flugit i henne, bara mig hon biter och farmor en gång.

Efter nattning så började jag på med Nellsons lilla stek som nu är klar och färdigpaketerad, såsen blev gudomlig. Min mormor tipsade mig om att ha i några plommon tillsamman med steken och löken...mycketmycket gott!
Nu är ja helt slut, ska hoppa in och skölja av mig och studs ner i sängen. Nu när Matz är borta sover jag på hans sida, jag älskar att känna hans doft - är att jag saknar honom ännu mer.

I morgon blir de mer gåträning för Nellys del :)


Kommentarer
Postat av: farmor

Gullgrodan! Ja, mer gångträning ska det bli. Kom till Sonnbo i morgon och se vad vi köpt.

2009-07-24 @ 23:08:43
Postat av: Lina

va roligt :) grattis!

2009-07-25 @ 21:42:14
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Teres

stora tjejen!!! Duktig hon e!!

2009-07-26 @ 21:38:10
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0