Perfect day!

What a beutyful day, de har ju vart t-shirt dag för fan! Va hem till Krylbo och hjälpte mamma med lite diverse saker!  Hon har väl tur som har mig, världens bästa dotter :) Men de kan ju inte bli annat när man har världens bäästa mamma heller ;)
Va ut och gick också jag och Nelly, eller hon låg i vagnen, jag gick, hon sov jag va vaken, hon va glad jag va glad och hela dagen har vart perfekt! Matz jobbade första dagen också efter sina sjukling dagar.

I morgon är de fredag och vi kanske ska träffa Elin och Julia :) Då kan Nelly och Julia krypa ikapp och visa sina nya framgångar, prata bebisspråk och va allmänt söta som bara dom kan.



Här kommer ett kort från när vi va i badhuset och badade, Matz och nelly och farfar i bakrunden!

Nu skiter ja i de här och skriver mer någon annan dag!


Kommentarer
Postat av: Mondie

Mnåh, så mysig bild :)



Sv; Såliteså, only the truuuth! :D Haha, ja men såklart jag vill det! Du kan väl fundera lite ifall du har några särskilda idéer och så, färger o sånt typ, och skicka över det & lite foton till min mail, [email protected], så fixar jag resten :D

2009-04-23 @ 23:58:55
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Mam

Du är så snäll o go Emma,som hjälper mig, de uppskattas nå otroligt ska du veta.Så har vi ju skruttisen,som livar upp min vardag.....Älskar er alla

Puss o Kram mamsen<3

2009-04-24 @ 04:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0