hosthost

Vilken jädra tur att vädret suger idag annars hade jag fått dåligt samvete av att sitta inne och glo. Men åh vilket mys dagen bjudit på hittils, ja har busat i den mån jag orkat och så tog vi en härlig dusch tillsammans. Nu börjar hon intressera sig lite för annat runt om, hon ville dricka strålarna som kom ut och då hon såg ut som en liten fågelunge:) Nu ligger hon och vilar och de ska jag med göra snart för den delen. Så man är något piggare till Matz kommer hem.

Åh idag har jag gjort en sak som jag har tänkt på så länge!

Nä ska sörpla i mig tomat och basilika soppan och sen vila en stund!

TJAO


Kommentarer
Postat av: Teres

Krya på dig! Inge skoj me förkylningar.



Å vaddå?! Sådär kan du väl inte bara skriva?! "Åh idag har jag gjort en sak som jag har tänkt på så länge!" VAD?! =)



Kram

2009-03-05 @ 19:11:24
URL: http://duochjag.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0