Då va helgen över!



Morgon bus!



Nelly är redo för en crusing vända i sin fina klänning som hon fick från jimmy och kadidija!
Matz har ju köpt en "rakkarpil" (Raggarbil)



Efter crusingen lämnade vi Nelly med farmor och farfar som hon skulle sova hos för första gången.
Sedan bar det av hemmåt för att göra sig fest fin och sedan kördes vi mot bengtsbo och heffa.
Kvällen va jätte trevlig och jag va så där kär! Härligt!

Natten i Sonnbo hade gått bra, skönt skönt!

Igår tog jag och Matz cyklarna och cyklade ut till Sonnbo för att krama och pussa nellis som vi saknat jääätte mycket .
Kändes konstigt att gå in i hennes rum och se att sängen va tom på morgonen, annars brukar man ju mötas av världens gladaste skrutt. så de vart iaf en cykelvända på 1,6 mil...inte illa för att vara den första cykelturen för min del. Så idag känns de i rumpan. Men de ska trotsas men en cykel tur idag också med nelly bakpå:) Det ska bli riktigt mys!

För övrigt är ju Matz ledig också och solen steker så de kan inte bli så mycket bättre!




Kommentarer
Postat av: Mam

Rakkarpil hahaha tror jag skrattat på mig,de ska va du till de:)Nellsan sötnosen själv i klänning m döskalle på så sööööt o go...Klart ni är också söööta.<3 Pöss på er:-)

2009-06-01 @ 19:17:25
Postat av: Victoria

Tror att jag kan se vad du gjorde på din stora dag ;) Men jag kan ha fel!

2009-06-02 @ 08:56:34
Postat av: Emelie

ja tror du kan va inne på rätt spår vickan!

2009-06-02 @ 09:15:18
URL: http://backius.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag har ju gjort detsamma och är helnöjd! Det bästa jag har gjort ;) Hoppas att du är lika nöjd! Får se hur det blir för mej nu efter bebis nr 3 men jag har forskat lite och det ska tydligen inte behöva bli nån större skillnad.

2009-06-02 @ 14:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0